Persondata politik

Når du tilmelder dig et kursus på Bakkegårdens Musikskole, beder vi om nogle oplysninger.

Vi vil gerne informere dig om, hvordan vi behandler dine oplysninger og gør opmærksom på,

at denne persondatapolitik løbende bliver opdateret.

Formål og retsgrundlaget for behandlingen af dine oplysninger

Vi behandler dine personoplysninger for at kunne håndtere din kursustilmelding og kursets afvikling.

Kategorier af personoplysninger

Vi behandler de oplysninger, du selv har givet os, og som vi skal bruge for at kunne administrere din kursustilmelding og betaling: Navn, fødselsdag, adresse, bopælskommune, telefonnumre.  Vi beder kun om personnummer, hvis kommunen yder tilskud til nedsættelse af brugerbetalingen, altså for pensionister, efterlønnere og studerende bosat i Odense Kommune, eller  hvis du tilmelder dig hold udenfor din bopælskommune, da dette er krav fra kommunerne.

Modtagere af oplysninger

Vi videregiver eller overlader kun dine personoplysninger til vores revisor og relevante kommuner.

Hvor stammer dine oplysninger fra

Vi har kun oplysninger om dig, som du selv har givet os.